Deklaration

Så som jag längtat efter den och vad händer då jag öppna den?
Jo 8272 kronor i restskatt, vad i helvete tänker jag då och ringer upp skattekontoret.
Men det va ju självklart inte så eftersom jag vann pengar och betala in skatt då.
Det stod ju inte med i papperen, så jag får inte restskatt men får ju inte heller tillbaka då eftersom skatten jag betala in och det jag fick går jämt upp.
Fatta inget eftersom jag betala in extra skatt varje månad, men mammas gubbe ska hjälpa mig för jag ska dra av resor och så också.
Så lite kommer jag få tillbaka förhoppningsvis iallafall, blev helt galen här hemma då jag fick att jag skulle betala över 8 tusen kronor och vilken tur att det inte va så =)

Åt tacos idag och gud så gott det va =)
Det är någon mat man skulle kunna äta nästan varje dag utan att bli less, sååååå gott.

I morgon är det Dags =)
Sjukt vad jag längtar, så hoppas jag kan sova länge i morgon eftersom vi ska dit kl. 13 och jag vill inte vakna för tidigt för då kommer tiden gå så sakta.

Dags för lite tv tittande och sedan sängen =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0