(= =)

Har du pojkvän/flickvän? Jajemännsan =)
Vem/vilka vet mest om dig? Peter
Vad är ditt mellannamn? Hehe trodde ni att ni skulle få veta det...
Gillar du att slåss? Om det behövs så
Vad ska du göra ikväll? Se på film och mysa
Har du utländska föräldrar? Neeeee
Är dina föräldrar skilda? Jaaaa
Var har du ont? Ingenstans
Vad längtar du till? När våran bäbis kommer =)
Har du husdjur? Yes 2 katter, Maja och Molly
Har du körkort? Vad e det?
Favoritgodis? Vet ej
Morgon- eller nattmänniska?  Morgon just nu...
Sparare eller slösare? Det beror på
Har du några homosexuella vänner? Neeee inte vad jag vet
Bio eller promenad? Promenad
Är du kittlig? Nja inte speciellt
Rädd för insekter? Nja
Vad gjorde du kl 8 i morse? Snarka =)
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Suttit härj
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt? Glass
Vad var det senaste du köpte? Glass

Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig just nu? Sooooooool
Godaste glass-smaken? Svårt, många som är goda
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp
Hur tidigt stiger du upp? Beror på om jag ska jobba
Drömmer du mycket? Jaaaaa
Mardrömmar? Jaaa ibland 
Vilket ämne är roligast i skolan? Går inte i skolan, men när jag gjorde det så va det Matte
Vad ser du om du tittar åt höger? Älsklingen =)
Vad gör dig glad just nu? Att Jag å Älsklingen ska bli Mamma å Pappa
Vad ska du göra härnäst? Se film
Höger- eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Glad
Några sommarplaner? Nej jobba så länge jag orka, ha semester i slutet av Augusti
Hur många kuddar sover du med? 3
Spelar du nåt instrument? Neeeeej
Vilka är viktigast för dig? Älsklingen å Familjen
Snarkar du? YES =)

Stökigt eller välstädat? Städat såklart
Gillar du att sjunga? Yes
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Vad längtar du mest efter just nu? BÄBISEN


Kommentarer
Postat av: Jonna

hihi jag vet dina mellannamn ;)

2008-04-20 @ 20:22:18
URL: http://maryj.bloggagratis.se/
Postat av: Jonna

Nää, tycker jag inte att dom är!=)

Ååh, gud såå mysigt! Hihi..=)

Puss & Kram

2008-04-21 @ 10:02:00
URL: http://maryj.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0