Helgen =)

Åkte till Östersund i fredags, struligt som f-n när vi kom fram.
Skulle sova hos Linda och Putte men då hade dom fått åka in på förlossningen, 2 månader för tidigt.
Så vi visste inte vart vi skulle sova, för vi fick inte sova där.
Tyckte vi kunde ta en nyckel och sova där iallafall, men det gick tydligen inte.
Så jag blev så j-vla less, så nu ska dom f-n inte komma hit och sova när det är bestämt heller.
Visst ni kanske tycker jag är löjlig nu, men va f-n dom visst vi skulle komma och det va bestämt vi skulle sova där så vaffö inte ge oss nyckel?
Så Peters mamma fick åka 10 mil för att hämta oss så vi fick sova där =)
Så det va skönt att hon va så snäll.
Det gick iallafall bra för Linda på förlossningnen, ingen bäbis utan hon hade så ont för att hon stressa så mycket.

Lördag kom Peters pappa och vi åkte alla till Peters mormor =)
Skoj att träffa henne, hon är så söt.
Sedan åkte Svärfar med oss hit och sov kvar tills idag.
Peter och han ha gått på Ikea idag, jag följde inte med.
Mådde dåligt och ville vara hemma och vila, sedan kom dom tillbaka och vi fikade och sedan åkte Kenta hem.

Låg och kolla på en bra film och efter det skulle vi vila lite, men då blev det mys istället och sedan en dusch =)
Nu skulle jag kolla Mitthem men det verka va fel på sidan, så får kolla en annan dag.
Vill verkligen flytta, är less på denna lägenhet och så blir det så jobbigt sedan med barnvagn då vi måste bära upp den varje gång.
För vi lita inte på grannarna, vill inte ha den i förrådet.
Så därför vill vi flytta till en bättre lägenhet med stooooor hall så vi kan ha barnvagnen där =)
Bara funderingar än så länge, får se om dom förverkligas.
Visst det är jobbigt med flytt, men det är det lätt värt.

Peter ha ett killnamn som han så gärna vill ha och jag ha varit emot det så himla mycket, men nu börja jag ge med mig och Peter är såååå glad.
Men samtidigt kan jag inte gå med på det heller bara för att han så gärna vill, men jag tycker namnet är gulligt förutom att det påminner mig om en tönt som gick i en klass över mig.
Så vi får fundera, ha ju gott om tid på oss än =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0