Home Sweet Home

Är så skönt att vara hemma på kvällarna och slippa jobba =)

Även sökt semester ännu nästa helg, underbart.
Ska hälsa på i Östersund, det är dags nu för Peters Mormor är dålig så vi känner att vi måste åka upp.

Lugn dag på jobbet idag, skönt skönt.
Trivs kanon bra där nu, skönt att komma från andra idiot stället och slippa allt där.
Tragiskt men sant =)
Idag satt dom med sommar schemat på jobbet och så fråga dom om jag ska ha semester i sommar men det ska jag inte och det tyckte dom va bra så jag kan jobba hela sommaren =)
Jag tar ut semester senare istället, för i sommar kan jag jobba hela sommaren och då tycker jag det är bättre att spara den till senare då jag börja bli stor och kanske inte orka jobba så mycket.
Kommer jobba hela Midsommar, men det spela mig ingen roll.
Fira den inte iallafall så speciellt så det kvitta =)

Ha tyckt illa om en tjej på jobbet innan jag visste riktigt vem hon va, men hon är super gullig =)
Hon fråga idag om jag ville ha jobb kläder tills senare då jag kommer va stor och kanske behöver större kläder för hon hade hemma som bara låg och skräpa så då skulle jag få dom.
Tyckte jag va himla snällt, hon är super trevlig och gullig på alla sätt.
Man ska inte tro massa om människor innan man lär känna dom ha jag märkt nu =)

På Fredag är det After Work med jobbet på Daltons, men jag ska inte gå.
Känner inte att jag vill gå på en krog när jag är gravid, hade det varit något annat vi gjort då hade jag gärna följt med men tycker inte det passa riktigt att gå ut då man är gravid.

Ikväll är det Rent Hus och Barnmorskorna =)

Peter, Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0