Jag Är Sååå Kär

Nu ha våren äntligen kommit och snart är det sommar, jag hoppas dock inte att det blir jätte varmt.
Ska ju vara gravid hela sommaren och jobba så för mig behöver det inte va så varmt =)
Igår tog vi ut ute möblerna till balkongen och gjorde fint.
Vi ska även köpa blommor dit och göra mysigt, nu känner man sig glad och lycklig när detta väder är hos oss.

Peter är underbar på ALLA sätt, gosa med magen och säger hur mycket han Älskar oss.
Han får mig att må så bra hela tiden, jag ha dagar då jag mår skit dåligt och helst bara vill gräva ner mig.
Men då är han så söt och gullig så jag lir glad igen, han får tyvärr stå ut med en del just nu och jag tycker ibland synd om honom men jag kan inte rå för det.
Humöret är som det är och jag försöker göra det bästa, han förstå mig och det är ju himla tur.

Ska tyvärr jobba i helgen, suck suck men men ha ju varit ledig 4 helger på rad nu så nu är det jobb.
Peter ha det ju himla tråkigt då jag jobba kvällar och helger, men så är det.
Jag ska söka nytt eller börja plugga efter mamma ledigheter (tänker långt fram nu)..
Jag vill inte vara borta kvällar och helger, det får en att må dåligt.
Det är så skönt när båda jobba dagar och får kvällen hemma tillsammans eller kunna umgås en hel helg när båda jobbat under veckan.
Men tyvärr är det så i mitt yrke och även hans om han kommer få ett annat.
Ja ja det går ju iallafall, men det är inge roligt.

Åååå ha hittat flera lägenheter nu, så vi måste sätta oss någon kväll och fundera hur vi ska göra.
Båda vill ju flytta, men det är även jobbigt med en flytt och städa ur denna lägenhet och sedan få folk som hjälper oss flytta för jag kommer inte kunna bära.
Men flytta vi så kommer vi inte flytta sedan på flera flera år, sedan kommer katterna kunna vara ute också så en flytt kommer det nog bli =)

Nu ska jag städa ihop lite, rensa och kasta sopor och sedan är det dags att duscha och åka på jobbet.
Längtar så mycket tills jag får komma hem ikväll till Älsklingen, Jag sakna honom redan.
Så tomt utan honom, men på fredag då är jag ledig så då blir det äta gott och mysa HELA kvällen.
Då är det bäst att passa på för sedan jobba jag hela helgen =(

Älskar Dig Peter, Tack För Att Du Finns.
Du är det bästa för mig, klara mig inte utan dig.
Snart kommer vårat kärleks barn, du kommer bli en toppen pappa.
Bästa pappan jag kan få till mitt barn, LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0