Lördag - Ledig

Så underbart =)

Ha hållt på att städa lite nu till morgonen och nu ska Peter byta kattlådan.
Sedan ska jag göra rent inne på toa, kasta sopor och sedan ska vi åka på sjukhuset en sväng och sedan bär det av till Farmor.. Hon fyller år på Måndag så vi tänkte åka dit idag och fira henne.
Sedan ska vi gå på Ikea lite och sedan hem och mysa med god mat och tv =)
I morgon blir det en riktig slö dag, vila ordentligt så man är pigg i veckan på jobbet.
Är förkyld nu så hoppas man är bättre i veckan, så jobbigt att jobba då man känner sig slö.
Ändå orka jag städa och va ute och ränna idag, så tråkig att bara sitte inne och inte göra något och städa måste det göras för tyvärr så görs det inte av sig själv.

Jag är sugen på Tacos idag, men inte Peter =(
Så vad ska vi då äta?
Hmmm potatis gratäng, kött, beasås och sallad kanske?
Ja det vore gott, det tycker nog Peter med så det blir nog det.

Sjukt vad Jag längtar tills på Onsdag, ska bli roligt och höra vilken vecka jag är i och när det är dags =)
Mamma och Moster tror det kan va tvillingar, hur roligt vore inte det då.
Jobbigt kanske, men dom säger ju att ska man få tvillingar ska man få det första gången man får barn för då vet man inte hur det är.
Men jag tror inte det är det, men det finns ju chans till att det är det.
Farmor är tvilling, skulle ha haft tvilling barn, Peters syster skulle ha haft tvillingar och då är risken stor att vi kan få det men ska inte hoppas för mycket.
Ska vara glad iallafall, spela ingen som helst roll vad det blir huvudsaken barnet är frisk så är vi nöjda =)

Dags att gå ut med sopor och sedan ordna det sista och duscha och åka iväg.

Peter Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0