Mys Kväll

Legat i sängen och myst och kollat på Wallander, så mysigt så =)

Nu prata Jag med en kär vän på msn, hon är så underbar.
Hon lever ett tufft liv med en kille som är totalt störd men ändå humöret uppe =)
Hon söker lgh för fullt och ska flytta så fort hon hitta något, så bra och go Tjej.
Tyvärr ses man ju knappt, men hon ha sitt och jag mitt.
Men vi vet vart vi finns och prata ofta mest varenda dag.

I morgon ska vi ha möte på jobbet, så vi blir bjuden på lunch först =)
Börja dock 6.45 skit jobbigt, kommer dit på pricken på jag börja men det skiter jag i för tänker inte ta en tidigare buss och komma 40 minuter tidigt ALDRIG...

Nu måste Tessan sova så hon orka upp i morgon, sov gott.
NATTI NATTI

Älskar Dig Peter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0