Onsdag - Jobb

Uscha vill inte men men, börja kl. 14 idag så det är skönt.
Men sluta 21.30, f-n jag är aldrig den som sluta 20 =(
Läste i tidningen att det va ett våldtäcksförsök i Nacksta, vid jobbet.
Så man blev lite skraj, känns inge roligt men blev lite rädd för det är inge skoj att stå å vänta på bussen då.
Men får prata med Peter hela tiden, så slipper man va rädd.
Han kunde komma på jobbet och möta mig sa han, men det behöver han inte göra.
Det ska väl inte vara någon fara, fast man blir ju självklart rädd iallafall.

Taco buffe på Peters jobb idag, fundera på om jag ska dit innan jag börja.
Men vet inte än, tror jag skiter i det och äter hemma... Men vad???
Finns inget jag är sugen på, som vanligt *LER*

Vill verkligen inte jobba kväll idag, det tar emot att åka dit f-n f-n f-n....
Speciellt när Peter jobba dag och ledig kvällar, då vill man ju lixom ha kvällarna tillsammans och mysa.
För då jag kommer hem från jobbet och är trött och vill oftast sova på en gång, jaja livet ska inte alltid vara som man vill och tänkt sig.

F-n någon ringer privat hit flera gånger och lägger bara på, moget beteende.
Nu kommer vi inte svara på det hädanefter man blir ju less och förbannad, kommer säga nästa gång om jag nu svara och fråga vad f-n dom vill...

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0