Snart E Det Dags =)

Spännande, undra vilken vecka jag är i.
Undra när det är dags för den att komma till världen, åååå är så nyfiken.
Man är ju fortfarande orolig att något ska hända, men det är ju normalt.
Hoppas allt är bra och att det kommer gå vägen.
Jag tar bussen ner och Peter kommer dit, han går från jobbet =)

Jobba dagen i morgon, sedan ledig Fredag.
Så då tänkte jag passa på att städa medans Peter jobba, så det är snyggt här när vi åker på lördag.
Vägra komma hem och det inte är städat, finns inge värre.
Svärfar ska ju också med oss hem på lördag och stanna tills på söndag, så det blir skoj =)
Momma flytta idag redan, så då ska vi hälsa på henne på hennes nya hem (demens boende).

Tiden går såååååååå sakta, ska åka 19 över 12 och det är inte länge kvar men tiden står ju tyvärr still.
Ska kolla runt lite medans jag vänta, återkommer efter mödra besöket =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0