Tisdag

Jobbat idag, vi ha haft möte på eftermiddagen =)
Gick kanon bra, jag får även va kvar tills jag ska få barn och det känns bra så man slipper börja något nytt.

Kom hem strax efter 4 och vi skulle lägga oss och prata i sängen men somna 1 timme, helt slut.
Nu sitter jag och gäspa igen, tog ett varmt bad förut *Underbart*
Blir nog en tidig kväll ikväll, börja 7 i morgon till 17 =(
Sååååå segt, men ha 1 timme rast och 1 timme friskvård så är ledig mellan 12 och 14.
Men dom är ju så hård med friskvården på jobbet, man ska ut och gå eller röra på sig annars kan man lika bra jobba.... På andra ställen ha man kunnat gått hem en timme tidigare istället för friskvård, men men alla är olika.
Så jag fundera på att åka på Älsklingens jobb och äta Tacobuffe i morgon =)
Får se hur jag gör, kanske lägger mig i vilo rummet och vila också.

Till helgen ska vi åka till Mamma å Kalle, så skönt.
Underbart att vara där, i sommar kommer vi va där mycket.
Grilla och bara mysa, skullevi ha körkort skulle vi flytta upp direkt och köpa hus.
Va ju ett mindre hus där till salu, vi va sugen men ingen ha körkort och då går det inte att bo där.
Vi bara älskar att åka dit, går inte att beskriva så skönt det är att vara där.
Är det fint väder tänkte vi grilla i helgen, lördag ska vi åka på klädbytardag =)
Även att Mamma ska köpa spjälsängen åt oss och allt som hör till så som kudde, täcke, sängkläder, madrass ja ALLT och sedan hade Kalle sagt att vi ska få en slant till att handla bäbis kläder =)
Dom är så underbara, bättre kan man inte ha det.
Är ju snällt av dom, är mycket utgifter iallafall så det underlätta ju att dom är så snäll och vill hjälpa till och att Peters mamma ska köpa barnvagnen.
Så det blir ju ca. 4000 kronor med det Mamma, Kalle och Svärmor köper och det är ju mycket som underlätta för oss...

Namn Namn Namn???
Någon som ha namnförslag?
TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0