Tisdag

Äntligen ledig =)
Helgen ha varit jätte jobbig på jobbet, gubb jä-eln får alla att må dåligt och sjukt trött.
Han är 95 år så han somna väl in snart, hoppas hoppas *Förlåt*
Man ska inte säga så, men i detta fall måste jag tyvärr.
Annars ha helgen varit bra, Älsklingen ha städat och tvättat =)

Så idag på min lediga dag är det väl min tur att fixa här hemma, måste putsa fönster men f-n det är så tråkigt men det måste göras innan helgen iallafall.
Ska till Peters jobb sedan, vi ska på stan och fixa en sak och sedan ut mot Ikea tänkte vi.

Är i vecka 12+6 =)
Så i morgon går jag in i vecka 13, tiden går sååå sakta.
Kan inte veckorna rusa fram nu.
Vill lyssna på hjärtljud och gå på ultra, hoppas sommaren går fort iallafall.

Köpte mammas present igår också, presentkort på guldfynd ska hon få.
Hon visste inte vad hon ville ha, så guldfynd tyckte hon skulle va bra så då köpte vi det.
Tänkte köpa något mer, hon fyller ju ändå 50 år.
Hon och Kalle kommer hit på fredag =)
Ska äta här, ska bli skoj.

Dags att sätta igång med fönstren kanske???
Hmmmm tyvärr, men men.

Peter Jag Älskar Dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0