Torsdag

Gått kanon bra på jobbet idag =)
Alla är så go och gulliga nu när dom vet att jag är gravid, jag ska inte lyfta, inte gå in till en tant som röker och dom är mån om att jag ska äta och dricka mycket.
Känns jätte bra att dom är så gulliga mot mig, kan inte bli bättre.

Nu spela Timrå, så hoppas dom vinner så dom får spela en till match och det blir lite spänning i det hela =)
Nu gjorde dom Mål iallafall =)

Åt jätte goda biffar idag Peter hade med sig, kan ju inte äta något nu nästan fören jag mår illa.
Men det lilla jag kan äta är jag nöjd över =)

En sak är ganska roligt, men tänker inte skriva det här.
Det är något som snurra runt i mitt huvud hela tiden, kommer inte glömma det för det är så skratt retande så man blir ju full av skratt och pissa nästan på sig när man tänker på det.
Men orka inte bry mig längre, ska skita i det nu =)

Ååååå på onsdag ska vi på mödra, längtar så jag dör snart.
Hoppas allt är som det ska och att det inte händer något på vägen.
Är orolig för det, men ska inte tänkte så mycket på det.
Vi ha pratat om namn och tjej namn är bestämt, kill namn blir svårare.
Peter ha ju ett kill namn som han absolut vill ha, men jag är så enormt emot det men ha faktiskt funderat på det och tror jag kan gå med på det.
Men då hata Peter därimot att låta ungen heta Petersdotter eller Petersson, så om han går med på det så kan jag nog gå med på det kill namn han vill också =)
Ha inte sagt något till honom än, för vet ej om jag kan gå med på det men ska gå in strax och prata med honom och han kommer bli super glad =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0