Uppe Med Tuppen

Mmmmmmm ska iväg och jobba, börja 6.45 men kommer vara här typ 6.15 för bussarna går ju piss nu.
Tänkte ta senare bussen men då kommer jag precis när jag börja och det känns inte bra mot natt personalen, vet själv hur det är och jobba natt man vill hem fort och sova.
Så kan va skönt för den som jobba att jag kommer så pass tidigt =)
Så kan jag göra gröt och välling också i lugn och ro innan resten av dag personalen kommer =)

Peter han sover så sött, är jobbigt att kliva upp när man vet att han ligger kvar.
Det är j-vligt jobbigt på helgerna när man jobba och han får ligga kvar, men jag unna han att sova.
Han jobbar hela veckorna han med och behöver sova och får stå ut med mitt humör *LER*

Nej dags att ta på sig en tjockare tröja och göra sig redo för en bussfärd mot jobbet.
Måste bara pussa lite på Älsklingen först =)
Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0