=) (=


För tio år sedan:
Va jag 13 år och gick i skolan i Liden =(

För fem år sen:
Va jag 18 år, bodde med P i skönsberg och det är över för länge sedan =) TACK OCH LOV

För ett år sen:
Jobbade jag natt på B1 och livet flöt på, kär och galen *LER*

För sex månader sen:
Va jag gravid men visste det inte då, hehe så det kan vara.. Hade precis fått FAST jobb också =)


För en månad sen:
Längtade jag efter semester, jobbigt med magen i vädret och jobba i värmen

För en vecka sen:
Hade jag precis gått på semester.
Längtade till Selånger Marknad och då va det ca 3 månader kvar till beräknad förlossning =)

Igår:
Va jag hos moster på middag, P jobbade och jag va trött och hade ont

För en timme sen:
Pussade jag på P som åkte och jobba :`(

För nån minut sen:
Satt jag här =)

Om nån minut:
Ska väl börja med middag

Om en timme:
Äter jag

Imorgon:
Ska till P på jobbet och äta HAMBURGARE

Om en vecka:
Kanske i Östersund

Om en månad:
Sitter jag med ännu större bäbis mage =)

Om sex månader:
Då är våran bäbis här och är redan 3 månader =)

Om ett år:
Bäbis är då 9 månader och kanske nästa är på väg, vem vet ;)

Om fem år:
Då är vi GIFTA, har minst 2 barn och bor inte kvar här längre

Om tio år:
Oj så länge ha man inte tänkt, förhoppningsvis jobba jag med något annat.
Lever gott med min man och våra barn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0