Första dagen på semestern (=


Underbart, så himla skönt att veta att man inte ska jobba på ett tag.
Vi åkte ut på Birsta i morse för att handla lite, sedan mötte vi Mamma.
Åkte och käka lunch sedan på Lidl för att handla sedan hem =)
Mamma och Peter åkte vid kvart i 3, Peter skulle jobba och Mamma hem.
Så nu är jag ensam.

Ha hållt på att fixa med kläderna mina, ha bytt garderob och i klädkammaren får ni vinter jackor och sånt hänga.
Sedan fick bäbisen ta våran byrå att ha kläderna i, men det är bara så länge tills vi köpt en till.
Så nu är det bättre ordning, sedan gick jag ut med sopor och kartonger.
Nu måste jag ta det lugnt känner jag, hungrig också så måste göra något att äta men vad?
Fundera på att göra toast bara, gotti gott gott.

I morgon kanske Emma kommer *Hoppas*
Hon skulle kanske sova hos killen sin ikväll och gör hon det ska hon kommer hit i morgon och fika =)

Alltid skönast att städa när man är ensam hemma, man får mer gjort då.
Annars om vi ska städa tillsammans blir det att man går om varandra och nej det blir fel, så jag ska städa så mycket som möjligt ikväll så får Peter dammsuga och torka golven i morgon och gå ut med massa reklam och skit jag rensat.
Klara inte av att dammsuga, ryggen pallar inte och jag får skit ont så det får han göra och det gär han så gärna.

Verka som det finns massa jobb nu till Peter, skönt för honom.
Han tycker det är tråkigt att gå hemma och han vill ju jobba så det är bra =)
Ska båda gå hemma så blir det alltid att man gör något och det går alltid massa pengar, så det är bra om han jobba för då är jag hemma och det går inte pengar i onödan.

Ringde svägerskan förut för att höra hur det va och om dom tänkte komma något i helgen, men fick inge svar så får se om hon ringer upp.
Svärmor kanske skulle komma, hon hade inte bestämt sig än.
Hoppas hon kommer, alltid lika skoj.
Mamma min hade pratat med henne häromdagen och så kom dom in på att prata om hur stor jag blivit, mamma är övertygad om att det är tvillingar att den ena ligger bakom så det inte syns på ultra eller hörs på hjärtljuden eller att jag gått längre och ska ha redan i början på oktober.
Hehe så rolig hon är, hoppas hade svärmor sagt att det blir tidigare så man slipper vänta =)

Inge bra på tv:n ikväll heller, men det är det ju aldrig på sommaren.
Så får väl se en film då, men det blir alltid någon man redan sett man ha ju inga nya.
Ska införskaffa mig det i helgen på Marknaden, det bruka va billigt där.

Ska ta å avsluta nu och göra mig 2 toast =)

Peter Jag Älskar Dig Mest Av Allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0