Fredag


Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska gå ner til moster och sedan dra på marknad.
Peter jobba och jag ha inget att göra så ska gå med moster och tomas på marknaden en sväng idag =)

Syster ha varit här men åkte hem idag.
Emma ha vart här 2 dagar nu på kaffe, trevligt trevligt.
Hoppas på att träffa henne ikväll så man får se killen hennes, så gulligt.
Är så glad för hennes skull att hon träffat någon bra kille =)
Han verka himla reko och det är bra, Emma ska man vara rädd om.

Peter jobba som sagt ikväll, på Bite Line.
Så vem vet kanske man får pizza ikväll =)
Vore väl inte helt fel, hehe som jag äter nu.

Nej nu ringde moster så ska dra, bye bye.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: emmiz

Men kan jag annat än att bli rörd..pöss pöss

2008-08-16 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0