Helg


Men känns som vilken dag som helst, så vad ska man göra idag?
P börja jobba kl. 16 och jag ha SEMESTER fortfarande =)
Fundera på att åka ner till P på jobbet sedan och äta middag där, slipper man göra det hemma =)

Helgen blir lugn annars, kanske man skulle hyra en film eller 2.
Finns ju inte så mycket annat att göra, visst skulle kunna möblera om och fixa hemma men kan inte göra för mycket för då får jag så ont och det är inte värt det.
Ha iallafall en super bra ide om skötbordet, men måste kolla en sak först om det går.
Funka det så ska jag köpa en sak på ikea till veckan =)

Måste även köpa mig ett par skor, för nu ha jag typ bara foppa tofflor och hur snyggt är det nu då när sommaren är slut?
Nej så måste skaffa ett par andra skor, ska kolla på sko punkten om man hitta 3 par  =)

Igår kväll när jag låg och kolla på film så la jag tv dosan på magen och bäbisen börja sparka i magen så dosan höll på att ramla ner =)
Det är en sådan underbar känsla när man känner h-n sparka, då vet man att h-n har det bra =)

Du har gått 192 fulla dagar av 280 (69%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 3 fulla dagar(v27+3).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 17 nov 2008
Du har 88 dagar kvar till förlossning.

Tänk 88 dagar kvar, vart ha tiden tagit vägen?
P tror h-n kommer den 15:e November.
Jag ha inte tänkt så mycket än.
Mamma tror 17:e oktober, hon tror jag gått längre och envisas om att h-n kommer då =)
Vad tror ni?
Vore skoj om ni gissa =)

Vad tror ni det blir?
Flicka? Pojke?

Vi vet ju redan, men tänker inte säga för det får ni se när h-n kommer.
Nu är det ju några som läser denna blogg som redan vet vad vi ska få =)

Flicknamn:
Alice och Nova

Pojknamn:
Alfons, Eddie och Nils (P hata Nils, men Jag ÄLSKAR det)

Bäbisen kommer iallafall få Peters efternamn BRANDIN.
Varför?
Jo för vi ska ju gifta oss i framtiden och då kommer Jag byta från Dahlsten till Brandin och då kommer bäbisen få Brandin så slipper vi tänka på att fixa och byta det sedan.

Mys dags nu innan P ska iväg och jobba.
Bye Bye!!!

Kommentarer
Postat av: JONNA

jag ska vara lite udda då och gissar på att h-n kikar ut den 21:a ;P

2008-08-23 @ 08:09:33
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0