Helg


Vi ha haft det bra i Östersund, alltid skoj att träffa alla och såklart snusa på bäbis =)
Han hade blivit så himla stor, så söt så.
Nu längtar man ännu mera.

Lillasyster fyller år idag, 14 år GRATTIS.
Peter jobba så jag åker dit ensam, sedan ska han umgås med sin kompis som är här från Östersund.
Så jag sover kvar i Indal tills i morgon, trots att jag egentligen inte vill men pappa ville så gärna så han fick träfa mig i mer än 2 timmar.
Så okej då, det får bli att jag sover där.
Så åker jag med honom hem i morgon, för då ska han på travet med bror sin.

På tisdag ska jag träffa Mammsen =)
Hon ringde förut och fråga om vi skulle dejta, så hon hämta upp mig på MVC vi ska dit på tisdag på föräldrautbildning.
Så efter det så ska Peter jobba, så jag å mamma ska gå på ikea.
Inte för jag ska handla något speciellt, men man kommer ändå hem med massa saker iallafall fast man sagt att man inte ska handla.
Sedan vill hon säkert äta nått smaskens, hon säger alltid så =)

Ojoj nu går tiden verkligen fort, ca. 11 veckor kvar tills våran bäbis kommer.
Sjukt hur man kan längta, dom är ju så underbart söta och nu när det är VÅRAN så kommer h-n va sötast i världen =)
LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR

Ska ta å packa det sista och göra mig klar, pappa kommer snart och hämta mig.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0