Home =)


Gick kanon bra hos Tandis, jag tycker inte det är ett dugg jobbigt.
Vart lite jobbigt för ryggen men det gick ändå bra, låg och kolla på tv medans han fixa i munnen på mig.
Skönt att det finns tv där så man kan ligga och kolla, man kopplar lixom bort smärtan ¨på något sätt.
Fick en ny tid nästa måndag, så detta kalas kommer sluta på 4500 Kronor.
Sjukt hur dyrt det är, men men thats life..

Va och åt efteråt för jag va sååå hungrig, sedan gick P och jobba.
Jag åkte hem direkt, är trött så ska vila ett tag tänkte jag =)
Sedan blir det att se sista filmen jag hyrde, så är det bara att lämna tillbaka dom sedan.
Är ju med i en film klubb också, så ha en gratis film tillgodo så ska ta och beställa en någon dag och sedan gå ur det.

Nu är jag så trött så ska lägga mig och vila ögonen.

Tack Peter för att du alltid är så gullig och följer mig till tandis, Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0