Kärlek


Det är underbart, finns inget bättre.
Kärleken till sin familj, vänner och SAMBO är så enormt stark.
Utan dom skulle man inte klara sig *ÄLSKAR ER*

Gick bra att städa och fixa här hemma, dock fick jag ont i magen som vanligt då jag gör något så va tvungen att bada efteråt och det är alltid lika skönt.
Pratat med mamma och hon säger att det kan vara tidiga förvärkar, men i vecka 29?
Låter konstigt, men men kanske är så.
Annars är det bra med bäbisen, h-n sparka för fullt och lever om i magen.
Det är en underbar känsla =)

Jag äter så dåligt då P jobba, måste skärpa mig och göra riktig middag.
Idag åt jag bara en morot och nyponsoppa, men va f-n hur skoj är det att göra mat till sig själv och äta ensam?
Det tycker nog ingen är roligt, men nu måste jag tänka om och börja äta.
Måste ju tänka på h-n jag ha i magen också, skärpning från och med NU!!!

Nu snart ska jag se tv och sedan invänta Älsklingen.
Kanske man skulle chocka honom ikväll *LER*
Är nog bara Emma som fatta detta, Hehe...

Tack för att jag får vara din och Tack för att du BARA är MIN.
Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: emma

Hehe..Jajamensan ja fattar...you go girl;)

2008-08-27 @ 16:58:45
URL: http://www.nogg.se/emmasomfan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0