Lördag


Ha precis ätit kyckling wok och ris *Smaskens*

Kom hem från Indal idag, så åkte Jag, Peter och hans kompis Sylen och kolla lite på fyndis och sådär.
Sedan åkte dom på stan, men jag stanna hemma.
Peter jobba nu och Sylen är hos någon annan kompis, han skulle komma senare ikväll.
Peter kommer hem vid halv 1 i natt kanske, men då sover nog jag.
Kommer va lite jobbigt att Sylen kommer innan Peter, men han är så trevlig så det spela ingen roll.

I morgon så vill han nog på Ikea innan han åker hem, så det blir det Ikea en sväng då.
Sedan lär han nog vilja kolla BIrsta City också, ha jag allt för ont så stanna jag hemma då orka jag inte springa runt där med killarna =)

I morse sparka h-n på som ett tok i magen, va nog en fotbolls match h-n höll på att vinna =)
Det är så skönt att känna hur den sparka och myser på, nu vill man att den ska komma men det säger man hela tiden.

Ska ta och kolla runt på lite andra bloggar nu.
Trevlig Kväll.

Älskar Dig Peter.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0