Lördag - Marknad


Va ju på Marknaden igår och Älsklingen kom då han sluta =)

Träffa Emma och hennes kille, ååå så söta tillsammans dom va.
Nykära och ja jag vet inte vad jag ska säga för dom va helt underbara tillsammans, så himla gulliga.
Är så glad för Emmas skull, hon såg så lycklig ut och han verka va en bra kille så det blir kanon bra det där =)

Vi ska på marknaden idag med =)
Älskar att gå där, så himla roligt.
Sedan är det roligt också och bara kolla på folk.
Träffa kusin igår och hon ska ha sitt 4:e barn om mindre än 1 månad och jag är typ dubbelt så stor än vad hon är.
Hehe kommer då en stor bäbis vi =)
Se ut som jag gått upp typ 30 kilo, men ha bara gått upp 5 kilo än.
Men det är ju 3 månader kvar så kanske går upp mera.

Vi ska nog försöka hälsa på Farmor en sväng idag, va länge sedan man träffa henne och hon vill väl se bäbis magen hon med.

Dags att fika nu och göra oss klara för MARKNAD =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: JONNA

Hehe jo det är ju så =) Du ser det nog inte själv, men andra märker direkt om magen blivit större :D hihi! pussa!

2008-08-16 @ 19:23:05
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: emmiz

hehe..DU är så himla söt gumman=)

2008-08-16 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0