Lördag


Vaknade idag och gjorde oss klara och åkte på stan och fika, sedan va vi och kolla på barn kläder.
Åååå man blir helt tokig och shopping fingrarna klia, men vi höll oss för vi ha handlat så mycket redan.

Svärmor kommer på onsdag, sedan åker vi med henne till Östersund och sover hos henne tills på torsdag.
Torsdag åker vi till Peters syster med familj och umgås med dom och sover där tills på fredag och på fredag åker vi med Peters kompis hem hit.
Han ska sova här nästa helg, för dom ska på konsert och han ringde och fråga om det gick bra att sova här och självklart gör det ingenting.
En annan kompis som Peter inte prata med utan är mer kompis med han som ska sova här ska också med men sova på vandrarhem, det känns ju lite dumt för det finns ju ändå plats för båda här.
Dom ha båda sovit här förut en gång, men nu kanske dom inte vill fråga för jag är gravid.
För han som ska sova här fråga om det verkligen va okej om det inte blev för jobbigt, men nej nej det är lugnt.
Så han som ska sova på vandrahem kanske sover här iallafall, jag sa det till Peter och han tyckte också han kunde sova här för det gör inget.

Dom är ju inte här på kvällarna, så får jag egen tid och lite lugn och ro =)
Så båda kanske sover här, vi får se.

Ska bli skoj att åka upp till Östersund, gratis resa upp och hem dessutom =)
Roligt att se hur mycket Theo växt, han är ju 2 månader nu.

Älsklingen jobba till ca. 22 ikväll, ovanligt va?
Nej då tiden går fort, jag tänkte diska och plocka undan lite i köket och vila.
Se någon film kanske.

Jag ha börjat blivit pigg på kvällarna nu, kan vara uppe till sent på natten.
Igår såg vi film och den va slut 1 i natt och jag va ändå inte trött.
Skönt men samtidigt så sover man länge på morgonen och är trött på dagen istället, men kan ju inte lägga mig om jag inte är trött för då somna jag inte utan ligger bara och vänder och vrider på mig i sängen.

Ni kanske läste häromdagen att en "kompis" till mig är i vecka 22 snart och ska göra abort, läkaren godkände det INTE och hon är tvungen att behålla ungen.
Bra tycker jag för abort så sent är SJUKT, men samtidigt hur ska hon kunna ta hand om ungen?
Fråga hur det kändes och fick bara till svar: Det kan du lista ut själv..
Så nu är hon sur på mig som det verka, men det skiter jag i för jag ha sagt vad jag tycker och det är rätt tycker jag.
Men men orka inte bry mig, ha viktigare saker att tänka på.

Är sugen på att tatuera mig igen, men det får bli när bäbisen kommit.
Då blir det en gaddning med bäbisens namn, men vet absolut inte vart.. HJÄLP MIG!!!
Vill göra något på foten med, sedan skulle jag vilja tatuera över ett kina tecken jag ha och göra en stjärna istället och några fler efter den.

Vi prata även om Bröllop idag och det är nog bestämt hur vi ska göra nu =)
Det är bäst så och jag ha länge funderat på att göra precis så och tycker det låter bra.
När det blir är inte bestämt än, men kan säga att det är ett bra tag kvar iallafall.
Stort eller litet?
Det blir ett litet, hade helst velat ha ett stort men min släkt är alldeles för stor och jag lägger inte ner hur mycket pengar som helst så det får bli närmaste släkten och dom vännerna som står närmast =)

Nu ska jag slöa i soffan ett tag innan jag börja med disken och ihop plockning av köket.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Elin

Roligt med långa inlägg :) Kan man inte få se lite mer bilder? Ha det så bra!

2008-08-23 @ 17:58:10
Postat av: Mumsan

Tjingeling...

Vad skoj att resa iväg en sväng, det skulle jag inte orka med alls nu... Är helt slut. Har fått svårt att sova på nätterna, ligger och funderar massor!

imorgon ska jag in på ett extra ultraljud... NERVÖS! Hoppas att allt är bra med lilla Hannes i magen. Dom misstänker att Hannes ligger med rumpan neråt och vill kolla om han har plats att vändas på. I så fall ska Hannes vändas tidigt på tisdag morgon... Annars blir det kejsarsnitt och det vill jag helst inte! Nåja, nu hoppas vi att allt är superbra inne i magen...

Har ni funderat något kring dop? Det hade inte jag alls tänkt på tills morsan sa nåt igår... Nu får man fundera kring det åxå...

dax att baka lite...

Kram

2008-08-24 @ 13:31:16
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0