Måste få skriva av mig


Är så sjukt förbannad, en som jag känner är gravid i vecka 21 snart 22.
Ha ett helvete med sitt X eller pojkvän eller vad fan man ska kalla det och ska nu göra abort.
Läkaren ska ringa henne i morgon för att ge bekräftelse om hon får, hon ha ju gått så långt.
Orsaken är att hon och pappan ha det struligt och han ha gjort en annan på tjocken också, men hallå då kunde hon göra abort tidigare och inte nu.
Så om läkaren godkänner detta ska han ju anmälas, det är ju för fan ett liv det handlar om.
Blir så förbannad, man måste ha speciellt skäl till abort efter vecka 18 men läkaren hade sagt till henne att det behövdes inte och fråga inte ens om varför hon skulle göra abort.
Men vad fan är det för samhälle vi lever i, idioter.
Sånna läkare ska inte få finnas, jag hoppas hon inte får göra abort för det är sjukt med abort så sent men samtigit hur ska hon kunna ta hand om ungen om hon verkligen verkligen vill göra abort?
Nej jag vet inte vad, hoppas hon inte får göra abort men samtigit hoppas jag.
Nu är vi nog ovänner också, för jag ha sagt vad jag tycker men det skiter jag i.
För abort i denna vecka det gör man bara inte, om man inte är typ 15 år och nyss fått reda på det eller blivit våldtagen.
SJUKT..

Kommentarer
Postat av: Mumsan

Hallojsan!

Du! Jag håller bara med dig... Hon visste ju VEM hon blev gravid med... Hur omogen får man vara???Bra att du vågar säga vad du tycker! Stå på dig!!!

Kram!

2008-08-22 @ 18:19:25
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0