Middag


Ha nyss ätit, blev sent för vi låg och vila.
Jag ha så ont i ryggen och mår inge bra.
Vi skulle åka till Mamma i helgen, men så ringde dom om jobb åt P så han ska jobba från i morgon till nästa onsdag.
Det är bra att han får jobba, tråkigt för mig bara.
Men men livet är så..
Svärmor ringde idag och hade något tråkigt att berätta så därför vi varit ledsen idag, grinat och mått dåligt.
Hon skulle iallafall komma nästa vecka, onsdag så får se om P kan byta bort den dagen eller hur han gör.
För precis när han tackat ja och lagt på så kom jag på att hon skulle ju komma på onsdag.

Vi måste storhandla denna månad, ha fulla frysen men det är inte mycket mat utan mest pålägg och massa annat.
Så vi ska passa på att handla då på onsdag då hon kommer, nu är jag ju hemma och då går det mer mat än när jag jobba.
Nu äter jag iallafall om man jämnför med tidigare i graviditeten, dock inte idag till middagen för jag fick gå och spotta ut i toaletten och sedan kunde jag inte äta mera.
Så tror det blir räkmackor senare ikväll ;)

Nej nu ha jag lovat Älsklingen att vi ska spela lite yatzy =)
Hehe skoj va?

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: JONNA

nää är det sant? :( fyfan vad hemskt.. ja synd om maja ju :( ååh, ja jag vet precis vad du menar. hatar när folk smiter ifrån sådär, dom vet ju att dom kört på. folk är så dumma i huvudet rent ut sagt :/ puss o kram

2008-08-19 @ 21:18:45
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Tinna

Ser att du är ledsen... hoppas det inte har hänt bebben något...

Var rädd om dig !

KRAM

2008-08-20 @ 20:32:54
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0