Onsdag


Idag ha det varit full fart i magen, sparkar och har sig =)
Allt är bara bra med bäbisen, såååå härligt att känna h-n röra sig.

P jobba ikväll så Jag ha varit hos Moster på middag, men gick hem nästan direkt efter vi ätit.
Ha nyss sett på Girl Meet Cowboys, tjejen han valde till slut hade Pojkvän redan.
Vilken idiot, stackars henne då hon kommer hem..

Blir hemma i helgen, P ska jobba 16-22 och då kan jag lika bra vara hemma.
Vi får åka till Mamma en annan helg, då båda kan åka.
Så denna helg blir det lugnt, tänkte hyra någon film så man ha något att se på.

Vi rensa frysen idag, så nu finns det plats för mera mat =)
Ska handla på Onsdag då Svärmor kommer.
Jag är lite sugen att åka med henne till Östersund när hon åker hem, så stanna vi där en natt.
Plus att vi kan åka och hälsa på Peters mormor och träffa Maja.
Molly blev ju tyvärr påkörd i söndags kväll och vetrinären fick avliva henne, därför vi varit lite ledsen.
Känns hemskt, är så ledsen för Majas skull också.
Dom som alltid haft varandra och nu finns inte Molly mera, hoppas inte Maja försvinner nu bara.

I natt drömde Jag om vad vi ska packa ner för kläder i BB väskan, längtar verkligen tills det är dags.
Tills vi får åka in och våran efterlängtade bäbis kommit till världen, längtar till allt som ha med bäbisen att göra.
Sömnlösa nätter, amma, byta blöja och allt som hör till =)

Amor Vincit Omnia - Peter Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0