Så bra =)


P fick ledigt i morgon, men då måste han jobba fredag kväll istället men men.
Då kan vi åka till Östersund som bestämt i morgon =)
Sedan ha han fått massa mera jobb nu, synd att det bara är kvällar någon enstaka dag.
Men det är ett jobb iallafall och det är huvudsaken, A-kassan är ju inget att leva på direkt.
Så nu måste jag verkligen skaffa mig något att göra, blir tokig av att gå hemma kväll in och kväll ut hela tiden, så någon som ha en IDE vad man kan sysselsätta sig med?

Mamma fråga för ett tag sedan om jag ville hänga med henne på Lena och Orup när dom kommer till sundsvall, så den 16:e oktober ska hon och jag kolla på dom.
Hon bjuder mig, för hon vill så gärna gå och går ju inte ensam så då bjöd hon med mig =)
Då är det 1 månad kvar till BF så bäbisen lär ju vara vild i magen denna kväll.
Det är väl inte farligt eller skadligt på något sätt att gå och lyssna på dom i sådan hög musik?

Sedan är Mamma och Kalle så roliga, dom planera ju långt fram ibland.
Den 12:e Mars åker dom utomlands och fråga om vi vill ha deras hund då, för den dom bruka lämna henne till går inte att lämna henne där längre så då fråga hon oss.
Jag är ju mamma ledig då och självklart ställer man upp för dom och ha hunden =)
Då blir det promenad med både hund och vagn =)

Skulle behöva städa, Svärmor kommer i morgon och sedan fredag Peters kompis.
Så det måste ju va städat och fint, jag ska plocka undan och hänga tvätt så får P dammsuga ikväll då han kommer hem eller i morgon bitti.

Trodde jag skulle få dålig lön denna månad eftersom jag varit sjuk 2 gånger, så hade förberett mig på det värsta men så när jag fick länebesked idag blev jag chockad.
Trodde inte jag skulle få så mycket, så det va ju bra.
Sedan fick P bra lön också, han fick ju lön från 3 olika ställen plus 10 dagar från A-kassan =)
Det passa bra när det blev så dyrt hos Tandläkaren.
Sedan lägga undan pengar också, ska ringa i morgon och överföra till sparkontot =)
Dom drar ju dit varje månad ändå, men nu när det blev så mycket pengar så spara vi extra.

Det va förresten en tjej som kommentera häromdagen och ville se mer bilder, men det går tyvärr inte att lägga ut bilder.
Vet ej varför?
Va så förut också, kanske funka igen om någon dag.
Vad är det förresten för bilder du vill se?

Nej gud nu måste jag ta tag i städningen, det går fort det är inte så mycket.

Utan dig vore jag inte här nu, Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

å grattis till bebis! hur långt gången är du?

kram

2008-08-26 @ 21:34:37
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Elin

hihi, det var jag som frågade efter bilder. Tänkte bilder på magen osv. Tycker det är så vackert med gravida magar, kanske beror på de lyckliga mödrarna :)

2008-08-29 @ 12:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0