Semester =)


Åååååå hur underbart som helst, skulle ha slutat kl. 17 men fick gå redan kl 15 =)
Dom tyckte jag kunde få sluta tidigt när det va sista dagen, tack tack.
Ska ju tillbaka och jobba 4 dagar blir det och sedan blir jag hemma tills bäbisen kommer.
Så i stort sett kan man säga att jag inte kommer jobba på över 1 år nu, skönt men man kommer bli less att gå hemma.
Kommer sakna jobbet, ha aldrig trivts så bra som jag gör där och inte säkert jag får jobb där sedan.
Ha ju inte fast jobb där utan i kommun så kan hamna vart som helst, men det spela väl ingen roll för ha iallafall ett fast jobb och får vara glad för det.

Peter ska jobba i morgon, 15-23 samt fredag och söndag.
Så det blir Selånger Marknad på Lördag då =)
Trist att han fick jobb i helgen när det är de, men samtidigt är jobb viktigare.

Jag njuter för fullt redan av att veta att jag inte kommer jobba på ett tag, är så trött och slut i hela kroppen.
Detta är verkligen det jag behöver just nu.

Veckorna springer iväg, hoppas dom kommer göra det nu med för vi längtar så mycket efter våran Bäbis.

Du har gått 181 fulla dagar av 280 (65%).
Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 6 fulla dagar(v25+6).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 17 nov 2008
Du har 99 dagar kvar till förlossning.

Känns nära nu men ändå så himla långt bort.

Nu ska vi dricka Te och se på tv, blir nog en tidig kväll ska träffa Mamma på Ikea i morgon vid halv 12 tiden.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0