Ska iväg och jobba :`(


Uscha är så himla trött, ville inte kliva upp.
Snooza hela tiden för ville ligga kvar, men till slut va det bara att kliva upp.
Älsklingen ligger i soffan och kolla på tv, han klev upp med mig och va inte så trött så han skulle ligga i soffan och mysa.
Blir så avis, vill också ligga där.
Men från och med Måndag kl. 17 får jag också göra det varje dag om jag vill =)

Delad tur idag, suck.
Så jag stanna på jobbet och sover, det är skönast.
Hinner inte mer än åka hem och sedan ska man tillbaka, så då stanna jag.

Nej nu måste jag gå till bussen, trevlig dag och helg alla.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Marie

God Morgon :o)

2008-08-09 @ 07:13:10
URL: http://mumari.se
Postat av: Tinna

Halloj !

Snart dags att gå hemma =) om jag har läst rätt.

Kan du inte ta en bild på magen och visa...

Måste vara skoj att kunna följa sitt barn genom mage och ultraljudsbilder.



Ha en bra dag !

Kram

2008-08-10 @ 11:36:17
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0