Snart Helg


Uscha, nu är varje dag som vilken som helst.
Skönt med semester, men man gör inget så det blir tråkigt.
Men jag vill absolut inte jobba igen, nej fy är glad ändå att jag är ledig.
Längtar till föräldra träffen, så kanske man lär känna någon så kan man ut och gå på stan tillsammans med tjock magarna =)
Vänta på att min kära vän Emma ska komma med tjock magen =)
Vore himla skoj nu när hon fått tag på världens kille, sååå glad för hennes skull.
Så jag tycker dom kan skaffa nu, hehe nej dom gör nog det när deras tid är inne =)

Att man ska vara sugen på nått hela tiden, varför?
Finns det inget man kan äta så man inte får detta sug?
Blir galen snart...
Även fast man är mätt så kommer suget iallafall, suck suck.

Jag är lite som en gammal tant ibland, tycker det är roligt att brodera.
Så jag tror jag ska ta upp mitt broderi som ligger i byrån och börja brodera, hehe nu kommer många tycka jag är galen men jag tycker faktiskt det är roligt.
Då ha man något att göra och sysselsätta sig med =)

Bläää och hej då är less nu...

Älskar Dig Peter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0