Söndag


Och denna helg är över och ännu 1 år till nästa gång marknaden är  :`(
Ha köpt en hel del, Peter hitta en vinterjacka (kanon snygg), shorts och tofflor.
En tröja till Bäbisen =)
Sedan köpte vi massa gotta, måste passa på när det är så långt till nästa gång marknaden är.
Jag hitta ingenting som vanligt, strumpor va billigt men ha så mycket och kan ju inte köpa bara för att ha heller.
Men jag rä nöjd iallafall, kommer va väldens snyggaste Älskling (vilket Jag redan ha) i vinter, jackan är sååååå snygg.

Va till Farmor och hälsa på också, hon va ganska slut och tröff efter operation och det förstå man ju.
Annars va det som vanligt, hon tyckte magen hade växt och fråga hur jag ska orka till november och ja du det undra jag själv.
Nej det kommer gå bra, frågan är hur ryggen kommer må bara.

Peter jobba till 23 ikväll =(
Så jag vet inte alls vad jag ska göra, blir väl ligga i soffan och glo på film och äta något gott.

I morgon kl. 13 ska vi till Barnmorskan =)
Längtar verkligen, våran rätta denna gång och det känns bra.

Nej nu blir det film, är trött så kommer nog slumra till i soffan =)

Älskar Dig Peter, Det Blir Nog Det Mellan Namnet Du Vill Iallafall.
Älskar Dig Så Mycket SÅ Du Får Bestämma Det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0