Söndag


Är sjukt trött och ha såååå ont, kan bero på att vi gick på Ikea och Birsta i 5 timmar idag.
Så ha sett på film ikväll och myst, nu ha P gått och algt sig.
Jag tänkte skriva några rader och sedan kolla runt lite innan jag lägger mig.

Ska till tandis i morgon igen, sista gången på denna behandling.
Blir skönt, sedan tar det förhoppningsvis ett tag innan man går dit igen.

Va såå sugen på tacobuffe idag till middag, men när vi hade kommit hem från Ikea så orkade vi knappt göra något.
Jag la mig och vila medans P fixa där hemma, han är så underbar och gör massa saker nu för att jag ska slippa.
Så när jag vakna så åt vi, jag åt kyckling med wokgrönsaker, sötsursås och ris och P åt soppa.
Va ju som sagt sugen på tacobuffe men ingen av oss orka åka så det blev middag hemma och det va lika gott, sedan kunde man slå sig ner i soffan med tända ljus och bara njuta =)

På tisdag ska jag dejta med mamma och så skulle hon ta med Sebbe (brorsans unge), skoj skoj.
Inte för att jag vet vad vi ska göra, mamma tycker ju inte om Ikea och jag ha nyss varit där så får se vad vi hittar på.
Hoppas det är någon god lunch på lasses matstuga för isåfall vill jag luncha där, annars blir det någon pizzeria som vanligt när mamma kommer eller kina.. Och inget av det är jag speciellt sugen på, isåfall pizzeria då kan man äta sallad =)

Kanske skulle ta och lägga mig jag med, men är inte speciellt trött så kommer bara ligga och vända och vrida på mig så bättre jag sitter uppe tills jag blir riktigt trött.

Kanske kunde läsa, men då måste jag ha lampan tänd och då vakna P...
Köpte en bok idag, Mias Systrar och det är fortsättningen på gömda, asyl och Mias hemlighet.
Så den är nog kanon bra som dom andra, så den ska jag börja läsa.
Men ska läsa den jag läser nu först, kommer inte ihåg va det hette.
Men det handlar iallafall om en svensk som åket dit för knark och får fängelse i Boliva tror jag det va, verklighets baserad bok dessutom.
Ska även köpa PS. I love You boken, ha sett filmen så måste läsa boken med.
P tyckte jag skulle beställa böcker eller köpa några så jag har.
Kan ju va smart, för jag kommer nog få mera ont längre fram i graviditeten och kommer nog ligga mycket så några böcker på lager är nog inte helt fel =)

Nej nu ska jag avsluta och kolla runt lite innan jag kryper ner under täcket och snarka.
Natti Natti..
KRAMEN

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: JONNA

läser du el choco?=) den är skitbra :D

2008-09-01 @ 09:54:33
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0