Söndag =)


Äntligen fick man träffa Älsklingen idag, inte träffats sedan i Torsdags.
Känns som evigheter sedan.

Jag åkte som sagt till Mamma i torsdags, vi åt god mat och åkte sedan på aktion.
Jätte skoj va det, sedan hem och fika och sedan sova.
Fredag va vi till Brorsan och Lenka och träffa barna och sedan på kvällen åkte vi till några och dom åt surströmming medans några grilla.
Myggit va det så blev biten en hel del =(
Lördag gjorde vi inte så mycket, på kvällen åkte Mamma, Kalle och 2 till på diggilo.
Jag gick till Brorsan och Lenka och va med barna, Kevin ha blivit så stor och Sebbe är ju underbart söt.
Nora va där och hon ha blivit stor och lik Mamma sin.
Fick en kasse med barn kläder av dom, himla bra man behöver inte ha allt nytt.
Jag gick hem sedan för att gå ut med hunden och sedan såg jag på tv och la mig vid 23 tiden.

Idag åkte Jag hem, Mamma å Kalle skjutsa mig.
Va skönt att komma hem till Älsklingen, vi åt och sedan gick vi och vila ett tag.
Vakna av att en tjej ringde och ville köpa kattställningen, så hon kom och köpte den och vi blev 500 kronor rikare.
Sedan va vi på affärn och handla lite och ha nyss ätit.
Fick en jätte snygg väska av Älsklingen också som han köpte på Yran *Gulligt*

Nu blir det se på tv och mysa, är så glad att jag ha min P utan honom vore Jag ingenting.
Älskar honom så oerhört mycket, massa KÄRLEK till honom.

Vecka 24+5 *Det börja närma sig*

=)    Såååååååå söt
   Mamma å Sebbe                Sebbe, sååå söt =)


Lill knubbisen =)    Död råtta
 Kevin, knubbisen =)          Död råtta *Uscha*

                 Väskan Älsklingen köpt åt mig =)
      Smaskens ;)                  Väskan P köpte =)

Kommentarer
Postat av: JONNA

Tack vännen :)

Jaa helt underbart är det :D går knappt beskriva med ord hur det är hehe.. :)



ja, och det är inte långt alls kvar nu heller :O :O :D närmar sig, tiden går fan fort :D



puss o kraaM!

2008-08-04 @ 09:30:31
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Tinna

Vad gullig du är =)

Ja, jag förstår att du håller på att längta ihjäl dig efter en egen liten buse.



Ha en bra dag !

Kramis

2008-08-04 @ 23:34:45
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0