Tandis


Ska till tandläkaren idag, ska rotfylla tanden =(
Är inte nervös och bruka inte bli det heller, det enda jag tycker är jobbigt är att ligga i den förbannade stolen när man är GRAVID.
Det är inge skoj och jag får svårt att andas, så hoppas detta går bra.

P följer alltid med, så skönt att ha honom vid min sida.
Sedan känner vi tandläkaren och tandsköterskan eller vad man säger, så han bruka prata med dom och då tycker jag det går bättre.
Sedan börja han jobba, så jag ska hem och mysa ner mig i soffan med film =)
Vi va och köpte 20 filmer igår för 400 kronor =) Det kalla jag billigt billigt.
P står och diska nu medans jag sitter här, fundera på att köpa en stor diskmaskin men vet inte om man får göra så och ta bort ett stort skåp i köket måste ringa och fråga.
Och får man det blir det nästa stora inköp =)

Nu ska jag klä på mig och fixa nötterna =)

Älskar MIN Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0