Trött och sliten..


Är jag jämt, jobba nu lördag, söndag och måndag sedan semester =)
Kan inte bli bättre, sedan är det bara vänta och se om man får havande beviljat men det ska jag ha.
Sista dagarna nu på jobbet är himla sega, men det är ju bara 3 dagar så det är lugnt.

Är i vecka 25+2 nu och ha bara gått upp 5 kilo =)
Det är ingenting tycker jag själv, ha inte gått upp något i mig själv utan det syns på magen.
Men det är ju 3 månader kvar så än ha jag tid att gå upp mera *LER*
Så skönt att det börja närma sig nu, vi längtar så mycket efter våran bäbis.

Katterna är saknad och det känns himla tomt utan dom.
Men det är skönt också, slippa kattlåds lukten, kan ha balkong dörren öppen, kunna åka bort utan att slippa tänka på att dom är ensam hemma.
Sedan vet vi att dom ha det bra där dom är nu också, så det känns tryggt och skönt.

Ännu nästa helg är det Selånger Marknad också =)
Det är höjdpunkten på året (förutom att våran bäbis kommer då), är så skoj att gå där.
Finns alltid något man köper och gör av med pengar på, Svärmor och Svägerska med Man och minsta plutten på 7 veckor kanske kommer också =)
Hoppas verkligen dom gör det, är så roligt att träffa dom och så vill man ju snusa lite bäbis.

Är sugen på något, hmmmmmm vad?
Jo popcorn, så ska ta och göra det nu och se tv med min Älskade.

Bäbis ha hicka nu tror jag =)

Älskar Dig Du Där I Min Mage, Mamma Å Pappa Längtar Efter Dig!!!

      UNDERBAR =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0