Äckligt varmt och ont...


Kan det bli sämre, nejjjjjjjjjjjjjj.
Gick hem tidigare från jobbet idag, kände redan i morse att jag inte skulle orka men tog mig dit iallafall och jobba till 13.30 och sedan gick det inge mera.
Blir hemma torsdag och fredag också, trist för trodde verkligen jag skulle orka hålla ut till semestern men icke.

Va på bilbingo ikväll med Mamma å Kalle, ingen vann =(
Nästan nyss kommit hem, ha plockat ihop lite för i morgon åker jag till Mamma.
Peter åker i morgon bitti till Yran och ska jobba, tomt utan honom.
Ses inte fören på söndag, tror inte vi varit utan varandra så länge förut förutom då vi inte bodde ihop.
Men någon gång måste va den första, därför vill jag vara hos mamma så man inte sitter hemma och inte gör något då går tiden så himla sakta.

Nu är det massa mys som gäller innan sovdags.

Älskar Dig Peter, Åååå Vad Jag Kommer Sakna Dig.
Tur Jag Ha Bäbisen Med Mig Iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0