Älskling, Saknar Dig!!!


Ringde nyss och det va mycket på jobbet, men nu sluta han så Mattias skulle skjutsa hem honom eftersom det inte går några bussar nu.. Så det va snällt av honom.

Angående bröllopet och som Emma skrev en kommentar om, så SKA vi gifta oss.
Ha faktiskt haft tankar på att göra det om vi döper bäbisen våran, så kanske det blir ett dop och bröllop samtidigt =)

Nu ska jag göra mig klar för natten och invänta Älsklingen, måste sova snart så man orka upp i morgon.
Konstigt nog är jag inte trött nu på kvällarna och ha jätte svårt att somna, ha fortfarnade ont i bröstet då jag andas.
Hoppas det släpper, annars blir det nog sjukhus besök =(

GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0