*ASG*


Det är sååååå moget att skriva en kommentar på bloggen och va anonym *ASG*
Vet ju ändå vem du är eftersom IP numret är detsamma som förut, idiot..

Gick iallafall bra att jobba idag trots rygg värken, dagen gick så himla fort fatta inte vart den tog vägen.
Kom hem och Älsklingen va redan hemma, så vi satt oss och åt på en gång.
Jag åt chili con carne, jätte gott medans Älsklingen ville ha rostbiff och potatissallad.
Efter middagen tog jag en liten tupplur och sedan bada jag och sedan fick jag massage på den onda ryggen.

Nu sitter man här och filosofera lite =)
Vecka 22+6 oj så fort tiden går, tycker veckorna bara springer förbi.
Dom flesta klagar på att det är dålig sommar, hehe kanske för att jag önskat mig det =)
Så underbart, trivs när det regna och är lite halv kallt såååå skönt såååå.

Jobbar i morgon med, sedan ledig onsdag =)

Nej nu ska jag gå och mysa med Älsklingen innan säng dags, blir en tidig kväll.
Trött och ont så orka inte sitta uppe, måste införskaffa en tv till sovrummet så man kan ligga där och kolla.
En platt tv måste det va så vi kan hänga upp den på väggen.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0