Blääääää


....... Så tråkigt har jag, finns nada att göra och jag saknar Peter.
Ha precis hängt tvätt och slängde in en till och nu sitter man här som vanligt.
Måste skaffa mig något att göra då jag är ensam, sy, brodera, sticka eller vadå?
Kom med förslag snälla hjälp mig, blir galen på detta.

Längtar såmycket tills bäbisen kommer, då ha man alltid något att göra och kommer aldrig ha tråkigt.
Byta piss och skit blöja, höra skrik, amma, bära på bäbisen och ja allt vad det innebär *LÄNGTAR*

Känner ibland att jag skriver samma sak, men va f-n det är ju min blogg =)
Är det något just DU, ja DU som du undrar över om mig kanske?
Min graviditet eller något annat?
Skriv och fråga, jag berätta gärna =)


Iallafall så kan jag inte ha förlovningsringen längre, den sitter så tajt så lika bra va det att ta av den och nu hänger den runt halsen.
Tråkigt men men så är det att va gravid och få feta fingrar =)


Jag vill GIFTA mig, Yes det vill jag.

Men nu först är det bäbisen vi ska fokusera oss på, den kommer först och sedan vet man aldrig vad som väntar bakom knutarna.

Men gifta oss det ska vi, vi planera ju för fullt innan vi fick ett plus på stickan och när vi fick det så valde vi att ligga lågt och ta giftemålet senare.
Vi hinner ju, det är ju ingen brådska precis.
Är mycket jag vill, vill ha radhus också.
Lite som huskänsla, men hus tror jag inte jag vill ha.
Nej gud så mycket jobb, skotta på vintern nej det är nog inte våran grej.
Så radhus skulle vara perfekt, kollar efter det men så dyrt och så ska vi nog vänta tills bäbisen är född.
Orka inte flytta nu innan, så det får bli efter isåfall om vi hittar något vi fastna för.

1 timme och 15 minuter kvar tills Älsklingen sluta, hoppas han hinner med 23.15 bussen men det ska han nog göra.
Annars komme han inte hem, då får han gå eller taxi.
Men dom andra ha ju bil så dom borde låta han gå så han hinner, annars blir jag lite galen.

Uscha kommer va som en död fisk i morgon då jag ska upp, va hemma hela denna vecka från jobbet och ha inte klivit upp tidigt så i morgon kommer det bli tufft.
Men ändå skönt så man ha något att göra, att bara gå hemma blir man ju smått tokig av att göra.

Ååååååå det gör så ont i bröstet då jag andas, vad är det för fel?
Ha varit så förut och det gått över, det gör jätte ont och man blir ju rädd men det är nog ingen fara och det går ju över.

Är så sugen på något, choklad men finns ingen god hemma.
Då skiter jag i att äta något, finns det inte det jag vill ha då får det vara.

Undra vilka man jobba med i morogn då.
Nu ha vissa kommit tillbaka från semester och vissa gått, så nu är det bara en lat och en jobbigt kvar på min sida och vikarier =(
Uscha känns inge roligt alls, men den jobbiga tanten skiter jag i och den lata orka man inte med.
Ska vara lika lat jag med, för jag orka inte göra allt.
Sedan är det vikarier, visst 2 stycken är jätte bra.
Dom 2 andra, ja den ena han gör inte ett skit är bara där och får lön och den andra vet jag inte för hon börja i måndags men hoppas att hon är bra.
På fredag är det jag och 2 vikarier på kvällen, jippi eller..
Ja ja jag sluta 20 då och dom 21.30 så jag tänker inte göra mycket innan jag går och det som är kvar då jag gått det skiter jag fullständigt i det är inte mitt problem.
Sedan lördag kväll då går min buss. 20.55 och nästa 21.55 så hoppas jag kan ta den 20.55 men det bero på vem jag jobba med.. Men jag ska försöka hinna med den, är allt klart tills dess så ska det inte vara några problem och går det inte får jag väl stanna då men då kommer jag va sur *LER*

Nej uscha jag skriver bara massa skit känns det som, ska avsluta för idag och säger Natti Natti.

Peter saknar dig, kom hem nu =)
LOVE YOU


Kommentarer
Postat av: emma

Ja men de är klart att ni ska gifta er=) Ni kan ju ta de nästa sommar...För EMMA vill på bröllop;) Eller så kan ni ta de samtidigt som dopet...hahah!! Ett förslag från lilla mig

2008-07-20 @ 22:17:40
Postat av: Madde

Tack tack! =) Och lycka till själv! :D

2008-07-20 @ 22:37:40
URL: http://maddoxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0