Booooring..


Yes men Peter kommer ju hem snart, med Pizza dessutom =)
Han ringde förut och fråga om han skulle ta med sig och de är klart jag vill det, vem säger nej till Bite Line pizza.
Kan ju äta den i morgon också för kommer inte orka hela ändå.

Såg en film, Love In Mathattan =)
Hur bra film som helst, helt klart värt att se den.
I morgon ska vi se nya Irene Huss filmen, Peter börja och jobba kl. 17 i morgon så finns mycket tid att umgås då innan han börja =)
Men då sluta han 23 och när han kommer hem sover jag nog, eftersom jag ska upp och jobba på måndag =(
Suck en hel vecka plus helgen består av jobb, dock ledig onsdag som kommer innehålla massa roliga saker.

Jag Älskar Peter så himla mycket, får tårar i ögonen nu när jag skriver.
Älskar honom så mycket så ord räcker inte till, det är sjukt hur mycket jag älskar honom.
Han är helt underbar på alla sätt, han visa mig verkligen hur mycket han älskar mig och det gör mig så glad.
Jag hoppas att jag visa honom kärlek också och att han vet hur mycket han betyder för mig, men det ha han sagt att jag gör och det känns bra.
Han är nog väldens lyckligaste nu också när vi ha bäbis på gång, han är så rädd om mig och magen och så mån om att vi ska ha det bra.
Tänk när h-n är här hos oss, gud vilken toppen pappa han kommer vara.
Vi prata för länge sedan om spjälsängen, att vi måste byta sida i sängen för spjälsängen kommer stå på hans sida och det är ju bättre jag sover med den på min sida.
Men då säger han:
Nej jag vill ha den på min sida, för du kommer ändå få hålla h-n så mycket, när du amma och så.
Men då sa jag:
Men du ska inte behöva kliva upp på natten för att ta upp bäbisen och ge h-n til mig när jag ska amma.
Men gumman säger han då, det gör jag mer än gärna.
Jag vill ha bäbisen på min sida av sängen för att känna närhet och kunna kolla på h-n när jag vakna på natten.
Det tycker jag verkligen bevisa hur mycket han bry sig, att han bara kan tänka sig att kliva upp på natten och ta upp bäbisen och ge h-n till mig för att jag ska amma.
Han är så underbar, detta kommer bli hur bra som helst.

Hon som skrev angående katterna ha inte ringt eller skrivit något mera, hon kanske inte ha tillgång till internet och måste kolla då hon kommer till någon som ha det.
Ja jag vet inte alls, men hör hon inte av sig så gör hon inte.
Pernilla ringde iallafall idag, hon på hennes jobb ska inte ta dom för hon åker bort så ofta så hon ändra sig och skulle inte ta dom.
Men då hade hon en annan arbetskamrat vars mamma nyss blivit av med sin katt, så hon ville ha en ny så kanske hon kan ta våra då *Hoppas*

Veckorna rusa förbi, tiden ha gått så fort sedan jag blev gravid och nu är vi inne i vecka 22+4 =)
Tänk om tiden kunde gå lika fort nu som den gjort, hoppas verkligen på det.
Längtar så mycket efter vårat kärleksbarn, det är obeskrivligt vad man längtar.
Speciellt nu när man ha det mesta också, då längtar man ju ännu mera men ändå skönt att ha det mesta köpt.

Åååå är så rastlös vet inte vad jag ska göra 1 timme till tills Peter kommer, får hitta på något.
Natti natti, hörs i morgon =)

None

Kommentarer
Postat av: emma

Men huvva vad peter är gullig!!! Det är inte alla som skulle göra de...Du har haft tur therese=) Vart alldleles gråtfärdig ja med,Förstår inte vad det är med mig=)

2008-07-20 @ 10:15:54
Postat av: Anna

Självklart hjälper jag gärna till :) Klicka i min högerspalt på "designbeställning" och skicka sedan ett mejl till mig :)

2008-07-20 @ 12:10:02
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0