=)


Gick galant på Radion, nervös men det gick som sagt kanon bra.
Fick tävla mot Sara Parkman och vann =)
Tullamaja Fogelberg va det som intervjuva och prata med mig, kändes bra.

Är hemma nu igen, börja inte och jobba fören kl. 12.30 så fundera på att lägga mig och vila ett tag.
Segt att jobba kvällen men men, inte så många arbetsdagar kvar nu sedan semester och sedan ska jag nog inte jobba mera..
Va sjuk förra veckan också, ryggen..
Så ha inte jobbat på 1 vecka nu, känns segt det också men men som sagt snart semester.
29 arbetsdagar kvar =)

Nej nu ska jag vila lite innan jobbet så man orka jobba kvällen, tror jag jobba med bra personal ikväll och det är skönt.
Hoppas bara det är god middag.
Nej vila va det =)

Peter Jag Älskar Dig och våran lilla Bäbis i magen *Kärlek*

Kommentarer
Postat av: JONNA

whaa vadå? varför var du i radion :D:D! pussa

2008-07-01 @ 10:15:46
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0