Flyttat...


Ja nu ha katterna fått flytta, kändes bra att lämna dom och där kommer dom få det bra.
Tråkigt när man kom hem, man är ju så van att mötas med katterna ståendes på soffan vid hallen men nu va det inga katter där.
Man vänjer sig nog med tiden, är ju van att ha dom omkring sig hela tiden.
Känns ändå skönt, nu kan balkongen va öppen och man kan göra som man vill utan att behöva tänka på katterna hela tiden.
Visst man sakna dom ju, men vi vet var dom finns så bara att hälsa på dom.
Sedan kommer ju snart bäbisen och då vill vi inte ha några djur, så detta va bästa beslutet trots att det är tomt och ensamt nu från början.

Till helgen hade vi tänkt hitta på något mysigt och bara rå om varandra =)
Men då ringde en kompis till Peter och fråga om han kan jobba på Yran, så han åker på torsdag morgon och kommer hem lördag natt så det va våran helg tillsammans det.
Men det spela ingen roll, han får bra betalt så det lönar sig =)
Jag ska åka till mamma och hälsa på, kan lika bra vara där istället för att sitta helt ensam hemma.
Dom ska dock bort på lördag på diggilo, då får jag va där ensam några timmar men det spela ingen rollför jag hade annars fått suttit hemma ensam hela helgen då kan jag lika bra sitta där ensam någon timme.
Skönt att vara där hos mamma också, god mat =)
Lördag ska dom ju äta dit dom åker, så jag får fixa någon mat och äta ensam eller om brorsan är snäll och bjuder kanske =)
Dom bor ju bara 200 meter från mamma kanske, så kan ju gå ner dit om jag får tråkigt jaja det löser sig.
Wilma mammas hund är ju hemma, så får sällskap av henne också =)

Ååååå är så hungrig, fika idag på Ikea vid 10.30 tiden och ha inte ätit sedan dess så nu snart kommer våran mat så vi får äta =) 
Sedan blir det att sova, jobbar i morgon och är rätt trött efter dagen på Ikea och sedan resan med katterna.

Älskar Dig Peter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0