Foglossning =(


Är just vad jag har, uscha och jag ha 19 veckor kvar om jag inte går över tiden och får gå ännu längre.
Fick iallafall ett bälte som jag ska ha, så får se om det blir bättre.
Annars ska jag kontakta sjukgymnasten igen, då får jag antigen remiss till sjukhusets simbassäng eller så ska jag få prova ackupunktur (vet ej hur det stavas)..
Hoppas hoppas jag blir bättre för detta är ingen lek, nu ha jag så ont så jag ska lägga mig och vila.
Sedan rekomendera hon att jag ska lägga kuddar mellan benen då jag sover om jag ligger på sidan, så ska prova det ikväll och hoppas det hjälper.

Dammsuga och torka golven avrådde hon mig från, så nu är det Peter som få pyssla med det =)
Han är redan så duktig på att städa här hemma, han tycker jag ska vila och ta det lugnt.

Oj oj oj vad h-n lever om i magen nu =)
Underbar känsla.

Ska lägga mig och vila lite nu, ryggen behöver det och sedan blir det ett varmt bad och det är också skönt för ryggen.
Träffa Emma och My idag, länge sedan tyvärr men det blir ju så.
My hade blivit så stor, hon är så himla söt och hennes kläder va så snygga.
Emma ha bra smak åt sin lilla tjej =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: emma

Ja det va riktigt roligt att träffa dej gumman=) Vad roligt att höra att du tycker jag har bra smak till min tjej=) pöss pöss

2008-07-08 @ 22:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0