...Fredag...


Åkte till stan igår och hyrde filmer som jag ska se i helgen när Älsklingen jobba, sedan gick vi förbi Exit och där va det Rea och det va kanon mycket fina kläder =)
Så ännu en gång shoppa vi loss, Hehe.
Men det va ju så billigt och billigare kommer man inte undan så det va lika bra att passa på, dom ska rea ut ännu mera i slutet av månaden så då ska vi nog också dit hehe...

Pernilla va här igår, hon som kanske ville ha katterna hade inte bestämt sig än.
Så Pernilla sa att idag måste hon bestämma sig, så hoppas hoppas hon tar dom.

Vet inte vad jag ska göra idag, Peter jobba nu på ortviken till 16 och sedan direkt till bite line och jobba till 00.00 i natt.
Lagomt skoj, men det är bra att han ha jobb iallafall så ska inte klaga.
Jag hade ju funderat på att åka till Farmor, men får se ha ingen lust.
Vill helst bara ligga hemma, men tråkigt det med.
Jaja får se vad man hitta på..
En kille som jobba med Peter, han och hans tjej ska få barn 2 dagar efter oss är deras tid ute =)
Dom hade velat tagit reda på kön men det gick inte..
Jag ha funderat på att om dom sett fel på vårat ultra, vi som köpt kläder efter det nu och så kommer det ut någon annan.
Men visst vi skulle bli lika glad iallafall, fast dom kan inte ha sett fel eftersom vi såg precis samma sak så nej det är inte fel =)

Nu ska jag äta jordgubbar, återkommer nog under dagen!!!!!!!!!

Älskar Dig Peter och vårat underbara barn i magen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0