Fredag Morgon!


Uscha så varmt och äckligt det är idag, dom som älskar värmen ha det bra men JAG lider =(
Inge skönt alls, fast det är klart det ha varit dåligt väder i sommar för dom som tycker om varmt så en dag varmt spela ingen roll.
Synd man ska jobba, för det blir ju såååååå varmt på jobbet.
Jobba dock bara till 20 ikväll och dom andra 21.30, skönt att Jag får sluta tidigt bruka aldrig hända mig men idag så är det så och ingen är gladare än Jag.

Vissa dagar är bättre än dom andra och denna vecka i stort sett ha ryggen varit bra om jag tänker tillbaka, idag är det sådär så jag hoppas kvällen går bra att jobba.
Sedan lördag och söndag kvar, men helgerna bruka gå fort och det är skönt.
Inte många dagar kvar till semester nu, JIPPI =)
Denna helg och sedan en helg till, tyvärr blev det så men men.

Ååå måste skriva havande papperen också, ska ta med dom i helgen så kan jag ren skriva dom på jobbet.
Måste skicka in dom nu, ska vänta tills chefen kommer tillbaka på Måndag så ska hon skriva på några papper också och sedan är det bara att skicka in dom.
Kan inte vänta längre nu, för då kanske det blir för sent.

Måste skriva räkningarna också, det ska jag göra på en gång så är det klart sedan och skicka in dom.

Älskar Dig Peter, Finns Inte Ord För Hur Mycket Du Betyder För Mig.
Snart är VI Mamma Å Pappa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0