Fy fan på ren svenska...


Haft ont hela natten, sovit dåligt på grund av värken.
Ha lika ont nu och ska iväg och jobba, JIPPI eller inte =(

Kommer inte klara mig till semestern så är det bara, måste nog kanske ringa läkaren iallafall eller vad ska jag göra.
Ha ju så jävla ont, kan ju inte vara sjuk från jobbet hela tiden heller.
Förlora mycket pengar och så får man inte va hemma hur mycket som helst, jaja ska iallafall försöka stå ut resten av veckan så får jag se till veckan hur jag känner mig.
Är ju ändå bara 23 arbetspass kvar, men ändå så känns det som en evighet.
Jaja det löser sig nog, men som det känns nu är det ett rent helvete.

Tur Peter finns, som är så go och gullig och tar hand om mig.
Dags att mysa lite innan det är avfärd till jobbet.
Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: JONNA

ring läkaren :/ puss o kram ja vill se mageeen :D

2008-07-09 @ 12:55:43
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: JONNA

HIhi jadå:) jag väntar tills jag får se den, eller bebisen ;) :D pössa!

2008-07-10 @ 23:38:01
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Nu under gymnasiet skrev jag en Novell jag är mycket nöjd över. Så jag publiserade den på min blogg idag och skulle vara jätte tacksam för kommentarer och omdömen om den!

Ta dig tiden, för det som händer i min novell, händer även i dagens samhäll, fast det talas inte så mycket om det! :)



tack på förhand, emelie !:)

2008-07-11 @ 00:12:10
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0