Hoppas =)


Pernilla ringde igår kväll och det va en tjej på hennes jobb som är sugen att ta katterna, hon skulle bestämma sig tills idag =)
Samtidigt som jag blev glad att dom kommer till någon annan istället för att avliva dom blev jag jätte ledsen, mina små älsklingar kanske ska flytta.. Men det är det enda vi kan göra, vi kommer ändå inte kunna ha dom sedan och hur jobbigt det än känns så är detta rätt.
Dom kommer få det så bra och bli ompysslade så som vi pyssla om dom =)
Får se ikväll när Pernilla ringer, kan ju hända att hon inte vill heller men vore himla bra.

Igår köpte vi skötbordet iallafall =)
Så Älsklingen skruva ihop det medans jag låg och vila ryggen, hade så ont så kunde knappt gå.
Idag ska jag rensa i klädkammaren och rensa mina kläder, för nu ska det kastas kläder som aldrig används.
Sedan skulle jag behöva diska, får se hur mycket ryggen orka med.
Vi såg iallafall sängen vi ska köpa på onsdag, så hoppas den finns kvar då annars får vi vänta tills dom får in den för jag tänker inte ta någon annan bara för att den vi vill ha inte finns.
Hitta jätte billiga sängkläder också och när jag kommer hem så ser jag att det är fär vagn/vagga och inte för spjälsäng =(
Jaja skit samma, bra att ha sånt med.
Det mesta är faktiskt klart nu tills bäbisen kommer, fast det är ändå 4 månader kvar.
Vi ha varit tidiga med allt, skönt faktiskt =)
Sedan kommer man ju alltid handla ändå fast att vi ha, kläder till exempel det är ju något man kan handla ihjäl sig på.

Beställde kläder igår också =)
3 par byxor och 4 par strumpor, tänkte att jag skulle hitta något mera men det fanns inget som föll mig i smaken.

Ska börja med klädkammaren nu tänkte jag =)

*Love You*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0