Kanske...


Katterna flytta snart =(
Jobbigt jobbigt, men det är det bästa också.
För det kommer inte funka för oss sedan.
Va en tjej på blocket som va intresserad, så skrev tillbaka och så gav jag henne mitt nummer så hon kan ringa istället.
Det lät bra så hoppas hon känns som rätt när man träffa henne, tyvärr så hade hon inte möjlighet till att ha dom ute.
Men det spela ju egentligen inte roll för vi kan ju inte heller ha dom ute.

Katja och hennes barn va här tidigare idag och hälsa på =)
Hon är så himla gullig, hjälpte mig med havande papperen också.
Hon ha ju varit chef på äldreboende så hon vet ju vad det handla om, så nu ska jag skriva och berätta hur en arbetsdag för mig kan se ut och allt sånt där.
Så det blir nog bra när det är klart och BEVILJAT, för GODKÄNT ska jag ha annars...

Efter hon åkt va i ner på stan, lunchade och köpte jeans jacka till Theo =) (Peters systers unge)
Som han ska ha nästa sommar, sååå himla gulligt.

Jag sitter här och Peter jobba, ha så tråkigt.
Ha legat och vila 2 timmar, skulle behöva äta något men hur roligt är det ensam?
Ska göra gröt bara och sedan se film och vänta på att hon som kanske vill ha katterna ringer upp.

Saknar Peter så himla mycket, men det är ju bra att han jobba.
Men nu är jag inne i en sådan period att jag inte tycker om att va ensam och vill känna hans närhet hela tiden.
Bara några arbetspass kvar till semestern och jag längtar grymt mycket, vill inte jobba mera nu.
Fast vad finns det att göra hemma då?
Ingenting, man blir lat och orka knappt lyfta ett finger.
Men skönt att veta att det inte är långt kvar tills h-n kommer, längtar så mycket  =)

Dags för gröt värmning och sedan film =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0