Känslig =(


Mmmmmm verkligen, gråter för minsta lilla.
Va så ledsen förut så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men nu är jag glad igen fast lite ledsen också =)

Va på coop för vi skulle handla en resesäng vi såg i annons bladet och när vi kommer dit så ha dom inte fått hem den än.. Lagomt less vi blev, så då hitta vi jätte fint bord med 4 passande stolar för bra pris så vi köpte det.
Hehe h-n kommer inte kunna använda det fören h-n är 1-2 år, men det va så fint och som sagt bra pris så det va lika bra att passa på.
Moster tyckte det va sinnes sjukt, men men vi som bestämmer.
Sedan köpte vi sängkläder och en sak att hänga i taket som h-n kan ha leksaker i som även passa ihop med bordet och stolarna =)
Shopping galen blir man när man ser alla bäbis saker, vet inte hur mycket vi handlat.

Vill börja fixa ordning rummet, men det ska vi vänta med tills katterna är borta.
Nu ha vi försökt med ALLT, pratat med alla vi känner, satt ut dom på blocket så nu finns inget mera att göra.
Så ska ringa vetrinären och ta bort dom *GRÅTER*
Vill helst inte, men finns ju inget annat vi kan göra så det är enda utvägen *Tyvärr*
Ha ont i magen hela tiden för jag går runt och tänker på detta med katterna, mår så dåligt av det.
Peter tycker det är hemskt och synd om mig, han känner sig så hjälplös när han inget kan göra.
Han är så gullig som tänker på mig, han fråga hur bäbisen mår när jag blir så där ledsen.
Den märker verkligen av det, för när jag blir så där ledsen och hysterisk så lever den om i magen och sparka jätte mycket...
Så jag ska stå ut denna vecka och vill ingen ha dom så tar vi bort dom *SNYFFT*

Ska ta och ringa några samtal nu och se om det löser sig, fast jag tror inte det men kan ju hoppas iallafall.

Tack Peter för att du finns, du är underbar som står ut med mitt humör *Älskar Dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0