Kläd Mani *LER*


Hehe det måste vi ha, eller vi och vi kan inte skylla på Älsklingen denna gång.
Åter igen så hämta jag ut kläder idag jag beställt åt bäbisen, denna gång 3 par byxor och 4 par strumpor.
Så nu finns det inge mera vi behöver, men vi kommer ju iallafall att handla =)
Det är ju sååå roligt och finns ju så mycket fint, så roligt när man se små kläderna hänga i garderoben och man längtar så mycket.
Har 117 dagar kvar till förlossning, oj så länge det lät men det går så fort så man hinner knappt med.
Tycker det va nyss vi fick reda på att vi ska bli mamma och pappa och nu är det 16 veckor kvar bara.
Ja tiden får gärna springa förbi som jag sagt förut, vi längtar ju så himla mycket.

Jobbar hela helgen, tråkigt med P jobba också så det spela det ingen roll.
Skönt att vi jobba båda två i helgen, för det är tråkigt för den som hade varit ledig att vara hemma när den andre jobba.
Men nu jobba båda =)
Sedan ha jag en helg kvar innan semester, underbart.

Mammas syster från Stockholm kommer upp nästa vecka, ha aldrig träffat henne.
Mamma och hon ha lixom inte haft kontakt förut, det va bara något år sedan dom fick kontakt.
Så nästa fredag ska mamma kanske ta med sig henne hit, skoj men ändå inte.
Hon är väldigt speciell och annorlunda, men det kan ju ändå vara roligt att få träffa Moster.
Inte för att det känns som min moster, men iallafall.

Idag åt vi Thai mat, det står en vagn på stan och säljer.
P ha frågat flera gånger om vi ska äta där, men jag ha alltid sagt nej.
Idag så va jag snäll och erbjöd mig att vi kunde äta där och det ångra jag inte.
Super god mat och billigt =)
Vi satt oss nere vid ån och åt, jätte mysigt.
Så det kan jag rekommendera er som är från Sundsvall och aldrig ätit där, KANON gott.

Ska duscha nu och lägga mig, är så varmt så måste ta en kall kall dusch innan =)

Älskar Dig Peter
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0